IKUT MENGIKUTI

Khamis, 15 Disember 2011

SALAD

Salad memang berkait rapat dengan nasi ayam. Salad memang enak dimakan mentah atau dicicah sambal................
Ini pun salad....sesuaikah dihidang bersama nasi ayam.nampak macam buruk je......tapi ia bukan salad yang dah rosak,cuma warna asal memang macam tu........
Kombinasi dua warna ........yang mana sedap..?............Bagi saya sama je................

8 ulasan:

Kakzakie berkata...

Zul tanam sendiri ke salad ini? Cubalah buat N3 macam mana zul tanam subur macam nie... kakak suka dua-dua. Kalau nasi ayam guna yg hijau tapi kalau buat mixed salad kakak suka guna yg coklat+hijau tu...

Adry@Daun berkata...

Saya suka yg kaler hijau tu sbb ia lebih rangup dan rasanya lebih asli dan segar berbanding yg kaler ungu tu. Salad ni cicah budu je...

Melati Qistyna's Mummy berkata...

x penah mkn yg jenis merah tu, x suka mkn kalau dlm nasi ayam, tp kalau dlm salad campur, mmg fav :P

zul permatang badak berkata...

kakzakie...
sekarang musim hujan tak boleh tanam.....
cara penanaman begitu rumit....benih2 perlu disemai....

ini saya beli kat GIANT..pasaraya...
beli buat ulam......
makan berger..

zul permatang badak berkata...

adry...
cicah budu....kut mana2 pun budu juga yg jadi pilihan.....

zul permatang badak berkata...

melati qistina mummy..
beli salad ni pun....sekali sekala je.....mahal le....
itupun jika nak buat nasi ayam....atau berger...

insan_marhaen berkata...

ada orang bila makan nasi ayam, tinggalkan saladnya. silap tu..

Temuk berkata...

Campurkan kedua-duanya dgn tomato kecil bulat, karot, timun Jepun, ulam raja, paprika & kismis, serta minyak zaitun. Wow, memang menawan tekak.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...