IKUT MENGIKUTI

Sabtu, 28 Mei 2011

AWARD DARI KELI OH KELI



Award ni Keli Oh Keli dah lama bagi tapi kerana sibuk dengan urusan seharian penulis terlalai untuk mengambilnya.......... Maaf kepada Keli Oh Keli sebab lewat sedikit.................. risau juga takut Keli Oh Keli angggap tak sudi pula........ Terima kasih kepada Keli Oh Keli. Kalau ada award tu bagilah lagi............. he he he

9 ulasan:

nyanyisunyi berkata...

Lama dah tk dapat award ni...masa kt blog lama tu banyak juga..tkpelah janji ada teman2 sudi singgah sudah..

zul permatang badak berkata...

kita singgah....sbb nak dengar lagu sedih tu.....lagi pun sekarang dah ramai rakan2 komen......dari hari kesehari semakin bertambah.....

ibuintan berkata...

tahniah dapat award.. org memberi takkan tak sudi menerima pulak kan

Adinda Amy Sensei berkata...

saya singgah ni..apa khabar..

KELI OH KELI berkata...

:) terima kasih bro!!

zul permatang badak berkata...

ibu intan
ibu intan....bila nak beri saya award..?

zul permatang badak berkata...

Adinda Amy Sensei..
baik-baik aja.......selamat bercuti,moga riang bersama keluarga...

zul permatang badak berkata...

keli oh keli...
buat lah satu award....berlogokan ikan keli.....lepastu...berilaa...pada kita orang....

Temuk berkata...

zul permatang badak
Salam bahagia & tahniah di atas anugerah dari keli oh keli tu!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...